reklama

Smer Bububu

Pred pár dňami začalo to čo som už dlhšie očakával. Pán premiér aj so stranou SMER nás začali strašiť. Na začiatok tým, že ak vyhrá pravica, tak nás čakajú zlé časy. Politická nestabilita, zníženie sociálneho štandardu, ba dokonca zastavenie výstavby diaľníc ako v roku 1998! Pán premier, prosím nestrašte, ja sa bojím už beztak dosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Mám strach z toho že ak to pôjde po vašom, tak do grécka nepôjdete len vy, ale my všetci. Vy aspoň už máte lístok, ale kde na to vezmem ja? Veď štátny dlh narástol natoľko, že dlžím tak veľkú sumu že keď predám byt, auto, jednu ladvinu, tak možno mi na ten lístok niečo ostane. Ale žena a syn dlžia tiež riadny balík, tak neviem z čoho po splatení dlhu kúpim lístok im. Nehovoriac že sme uvažovali o ďalšom potomkovi, ale ak si predstavím o koľko vzrastie ten náš rodinný dlh, tak radšej budem po večeroch čítať nejakú knihu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem síce prečo sme sa tak strašne za minulých pár rokov zadĺžili. Veď sme nemuseli zachraňovať banky ako na Islande, v Rakúsku či Nemecku. Veď ekonomika fungovala dobre a na začiatku krízy ste sľubovali že vy nedovolíte aby sa nás kríza dotkla. Ale to určite nie je Vaša vina. Vždy sa dá strašiť nejakým vnútorným či vonkajším nepriateľom našej rozvíjajúcej sa vlasti. Hlavne tí modráci tu robia zle. Takže treba ďalej strašiť pred tým čo tu nastane keď sa náhodou dostanú k moci. Veď náhodou by zastavili zadlžovanie krajiny, stavbu predražených súkromných diaľníc, začali by robiť reformy ktoré by dali luďom prácu a tým by mohli znížiť Vaše preferencie. Ale ja verím že pri tom Vašom strašení tá či oná dôchodkyňa je na pokraji infarktu a už len zo strachu pred krutovládou našej pravice pôjde voliť tú jedinú správnu stranu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A keď vám to strašenie tak dobre ide, tak by som mal návrh na perfektnú služobnú cestu. Namiesto do toho Grécka by ste mohli ísť do Afriky do malebného mestečka Bububu. Určite by ste tam mohli pomýšlať na úspešnú politickú kariéru.Takže vzhúru - SMER BUBUBU!

Maroš Marko

Maroš Marko

Bloger 
  • Počet článkov:  42
  •  | 
  • Páči sa:  14x

Úplne obyčajný človek, občan, hlava rodiny. Občas síce tou hlavou krúti moja manželka ale čoraz častejšie pomery na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu